Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ziuta007 | użytkownik

imię i nazwiskoMarta Kadłubowska adresOlsztyn zarejestrowany08.02.2007 @11:06:53 ostatnio na stronie05.01.2013 @18:07:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.agro-konie.eu Gadu-Gadu10681059
digarty144 komentarze1480 posty na forum8

komputer / sprzęt
Sony dsc-V3, Canon eos 20D, statyw oraz Helios -44M-4 2/45, TAIR-3S 4,5/300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LuckyPL    26.01.2008 @23:05:01
Dzięki za szczerą ocenę
~favouriteDRUG    25.01.2008 @21:15:23
(: !
~ollik    25.01.2008 @16:53:24
~Alex281    24.01.2008 @18:14:23
dzięki
_______
mam kota na gorącym dachu mojej głowy...
~Alex281    24.01.2008 @17:59:59
no wiesz... ostrość to nie wszystko.
podkreśliłam, że niestety z nią jest gorzej.
ale dziękuje
_______
mam kota na gorącym dachu mojej głowy...
~domuciech    23.01.2008 @20:57:30
pod zdjeciem: "skan z pozytywu", czyli po polsku: "zeskanowalem fotke, bo mysle ze jest fajna, ale jestem leniwy i nie lubie grzebac w fotoszopce, wiec zrobie podpis ze zeskanowane i niech ludzie oceniaja tresc - nie forme".
_______
"Nieciekawe ujęcie tematu, brak walorów artystycznych" powiedział anonimowy krytyk i ocenzurował pracę, samemu nie mogąc się niczym pochwalić.
~dollii    23.01.2008 @17:41:30
dziękuje
~lifedeath    23.01.2008 @12:56:54
thx :D
ostatnio edytowane: 2008-01-23 12:57:09
_______
Gdy rozum śpi, budzą się demony.
~redpunk    22.01.2008 @18:11:32
No jasne, że może :D
Fenks
~redpunk    22.01.2008 @18:00:12
Fajowe profilowe :D
^ZethriX    22.01.2008 @17:40:29
_______
amatorzy martwią się sprzętem, profesjonaliści światłem a artyści robią zdjęcia...
~mario199    17.01.2008 @21:19:48
Nie szkodzi .
_______
http://www.makroforum.pl - forum o makrofotografii
http://www.blaszczakphoto.com - fotografia przyrodnicza
~mario199    17.01.2008 @18:48:49
Uaaa.. Ciekawie, ciekawie.. :D:D. Trzeba się będzie kiedyś na plener ustawić :D.
_______
http://www.makroforum.pl - forum o makrofotografii
http://www.blaszczakphoto.com - fotografia przyrodnicza
~mario199    16.01.2008 @17:58:16
Całkiem ciekawa galeria

pozdrawiam
_______
http://www.makroforum.pl - forum o makrofotografii
http://www.blaszczakphoto.com - fotografia przyrodnicza
~Margit    12.01.2008 @15:57:39
miło, że wpadłaś - zapraszam znowu podro!
_______
zapraszam do siebie
~nuena    11.01.2008 @17:23:11
Dziękuję za komentarz i życzę miłego wieczorku.
~LadyRhinoa    11.01.2008 @00:14:39
rekaw
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~sitko    10.01.2008 @23:36:18
dzięki za info ..... lubię takie widoki
_______
dziękuję !
^IwonaWolanin    09.01.2008 @20:18:02
~borsuczek89    09.01.2008 @19:06:37
Dzięki Pzdr
~Boskikrokodyl    08.01.2008 @23:41:58
dzieki za komenta i zapraszam ponownie
_______
***pif*pam*pum***
~ciasteczkowypotworek    04.01.2008 @16:55:52
dzieki za komentarz
~elle936    18.12.2007 @08:55:41

~maski    15.12.2007 @10:38:18
ja tu jeszcze wrócę
^IwonaWolanin    14.12.2007 @17:03:12
dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt